کفپوش برای پذیرایی یکی از مهم ترین اجزای کاربردی در دکوراسیون آن است که به شدت بر جلوه ظاهری و شیک و منحصر به فرد بودن فضا تاثیرگذار است. اگر به دنبال کفپوش پذیرایی هستید، باید یکی از انواع کفپوش را انتخاب کنید که با فضای منزل شما، سبک دکوراسیون و آب و هوای شهر و منطقه ای که در آن ساکن هستید تناسب داشته باشد.

هیچ کفپوشی مطلقا بد یا خوب نیست. درواقع این شرایط شماست که بهترین کفپوش برای خانه شما را مشخص می‌کند. 

پارکت؛ بهترین کفپوش برای پذیرایی

اگر کودکان کنجکاو و پرجنب‌وجوش در خانه دارید به هیچ عنوان کفپوش سنگی یا سرامیکی برای شما توصیه نمی‌شود. چون امکان سرخوردن، لغزیدن و زمین خوردن روی چنین کفپوش‌هایی خیلی بیشتر از انواع دیگر کفپوش خانه است. بهترین کفپوش برای خانه شما پارکت، لمینت یا PVC انتخاب است.

اگر در حال بازسازی یا ساخت منزل هستید، یا در حال ساخت منزل جدیدتان هستید با این چالش روبرو خواهید شد که برای پذیرایی چه نوع کفپوش را انتخاب کنیم که طول عمر بالایی داشته باشد و به اندازه کافی به محیط زیبایی تزریق کند. یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید، کفپوش پارکت چوبی برای پذیرایی است.

این کفپوش به محیط گرمی داده و زیبایی و حس و حال خوب چوب را در قالب انرژی مثبت در محیط پخش کرده و بر روی روحیه ی افرادی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های کفپوش چوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به آسانی تعمیر می شود.
  • لکه های ایجاد شده بر روی آن را به راحتی می توان تمیز کرد.
  • اگر دچار خراش شود با کمک یک سمباده می توان آن را از بین برد.
  • زیبایی بصری بسیار بالایی دارد.
  • به محیط انرژی و گرما منتقل می کند.

پارکت افکس و جناغی دیو ، دالاس ، بنلی از بهترین پارکت های موجود در بازار هستند.

اگر یک کفپوش اقتصادی و باصرفه می‌خواهید…

ممکن است به هر دلیلی ترجیح بدهید کفپوشی کاربردی اما ارزان‌تر بخرید. کفپوش‌های PVC بادوام و متنوع و با قیمتی خیلی ارزان‌تر از انواع دیگر، بهترین کفپوش برای خانه شما هستند. تنها ایرادی که به کفپوش PVC می‌گیرند این است که قابل بازیافت نبوده و با محیط زیست سازگار نیستند. این موضوع برای افرادی که دغدغه محیط زیست دارند اهمیت زیادی دارد.

کفپوش بلجیپا یکی از بهترین کفپوش‌های PVC موجود در بازار است.